6 τροφές για λαμπερά και υγιή μαλλιά

Τετάρτη, 17 Απρίλιος 2019 20:09 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
6 τροφές για λαμπερά και υγιή μαλλιά

Η ισορροπημένη διατροφή μπορεί να σας προσφέρει μια λαμπερή επιδερμίδα αλλά και γερά και όμορφα μαλλιά. Ποιες όμως είναι οι τροφές που πρέπει να εντάξετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο για να εξασφαλίσετε ότι θα έχετε λαμπερά μαλλιά;

Προϊόντα ολικής αλέσεως. Τα προϊόντα ολικής αλέσεως περιέχουν μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, ψευδάργυρο, βιταμίνη Β1, Β2 και Β6 και μπορούν να δώσουν στα μαλλιά σας την λάμψη που τους λείπει.

Ψάρια. Τα ψάρια είναι η καλύτερη τροφή για την ανάπτυξη της τρίχας. Βοηθάνε στην διατήρηση του τριχωτού της κεφαλής και εξασφαλίζουν λαμπερά και πλούσια μαλλιά.

Αυγά και κρέας. Περιέχουν υψηλή ποσότητα πρωτεϊνών και ενθαρρύνουν την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών ενώ μειώνουν την απώλεια των μαλλιών και εξαλείφουν τυχόν προβλήματα.

Ξηροί καρποί. Για την πρόληψη της τριχόπτωσης προτιμήστε τα καρύδια, τα αμύγδαλα και τα κάσιους που είναι πλούσιοι σε σελήνιο και ψευδάργυρο.

Πράσινα λαχανικά. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε σίδηρο, βιταμίνες Α και C και ασβέστιο και θεωρούνται ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των μαλλιών.

Όσπρια. Προσθέστε στη διατροφή σας όσπρια, όπως φακές και φασόλια. αφού τονώνουν την παραγωγή της κερατίνης και κάνουν τα μαλλιά πιο υγιή.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του Ανδρέα Πετρουλάκη
Το κλίκ της ημέρας
του Ανδρέα Πετρουλάκη
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα